Lift als opstelspoor

 

 

 

Onderste gedeelte van de lift. In de zijdelen zijn geleiders aan gebracht. Deze zorgen voor een goede stabilisatie tijdens de op en neergaande bewegingen.

 

 

 

 

  1. De verlichting is al aangebracht. Links en rechte zijn de uitsparingen goed te zien waar de rolgeleiders in zitten.

 

 

 

 

Bovenste gedeelte van de lift. Deze is verwijderbaar om gemakkelijker werkzaamheden   uit te voeren op het ondergelegen niveau.

 

 

  1. Het onderste gedeelte is geplaatst in de schacht. Links achter is de rolgeleider te zien. Tijdelijk ligt er een stuk M-Rails.

 

 

 

 

 

 

 

Geleider verwerkt om een goed stabilisatie te garanderen tijdens de

op en neer gaande bewegingen.

  1. Een tijdelijke opstelling van de motor om de op en neergaande bewegingen te testen.

 

 

 

 

 

 

De draaihevel van de motorlift is vervangen door een pen.

Deze past in de boorhouder van de accu boorboormachine die

de aandrijving verzorgt.

Deze accu boormachine is zo opgesteld los koppelen zeer eenvoudig is.

 

 

 

De lift is in de schacht bevestigd.

Rechts is een dimmer en stopcontact voor de verlichting zijn

al geplaatst.

 

 

 

Een compleet overzicht, onder het zwarte plaatje is voor

de bevestiging van de aandrijving.

Deze is gemonteerd op vier stabilisatie rubbers.

 

 

 

 

 

De motor is geplaatst in de houder.

Achter en links voor in de lift schacht zijn de afstel punten voor

de juiste hoogte te zien.

 

 

 

De lift staat nu in de hoogste stand. Onder de motorplaat zijn

de stabilisatie robbers duidelijk te zien.

Links voor een tijdelijk schakelpaneel voor de

wissels en rijstroom.

 

 

 

  1. Beide niveaus zijn voorzien van tijdelijke rails.
  2. Zoals u kunt zien de verlichting is al aangesloten.

 

 

 

 

De lift in de hoogste stand. Links achter is de verstelbare aanslag

te zien waardoor de op gelijke niveau staat met het baan niveau.

 

 

  1. Herindeling stroomvoorziening. Dimmer en stopcontact zijn verplaatst voor een betere bereikbaarheid.
  2. Op niveau twee is al een webcam geplaatst.

 

 

 

 

 

 

 

 

Een beeld van de kast met lift gedeelte en daarboven de opslag

van het rijdend materieel.

 

 

 

  1. Een verandering heeft op niveau plaat gevonden.
  2. Een rijspoor is vervangen door een draaischijf. Waardoor er gekeerd kan worden en meer opstel sporen gemaakt zijn.

 

 

 

 

 De grijze rand dient als stootblok, waardoor de maximale

lengte van de draaischijf benut kan worden.

 

 

  1. Links het schakel paneel voor rijspanning en wissels.
  2. De accu boormachine krijgt voeding van een accu in de gele houder.

 

 

 

 

 

 

 Op de foto  links is de eind afschakeling te zien.

Deze is instelbaar zodat de juiste hoogte afgeregeld kan worden voor een gelijk niveau met de rijbaan. De schakelaar voorziet het nivaeu

wat in verbinding staat met de rijbaan van rijspanning.

 

 Het resultaat van opstelsporen in een kast.

 

 

 

Naar Boven

 

 

Deze pagina is voor het laatst bijgewekt op 05-11-2016

Maak jouw eigen website met JouwWeb